ПАТ «Укрзалізниця» з профспілкою працюватимуть над збільшенням зарплати працівникам

ПАТ «Укрзалізниця» працює над забезпеченням ефективної роботи товариства, створенням достойних умов праці та соціальних гарантій для працівників компанії. Одним із відчутних результатів реформування для персоналу має стати достойна заробітна плата та підвищення престижу професії. Такі цілі відповідають очікуванням працівників, які стурбовані, що за рівнем заробітної плати залізнична галузь серед інших галузей економіки на 15 місці, про це повідомляє сайт Стіна.

9 лютого, представники Київської територіальної профспілкової організації залізничників і транспортних будівельників України в ході зустрічі з фахівцями ПАТ «Укрзалізниця» висловили стурбованість значним відтоком кадрів через неконкурентний рівень зарплати. Насамперед, не вистачає працівників робітничих професій.

«Ми знаємо, що проектом фінплану ПАТ «Укрзалізниця» на 2017 рік передбачено підвищити зарплату працівникам з 1 квітня на 15% та з 1 жовтня на 10%. Це також відображено в Меморандумі про взаєморозуміння між ПАТ «Укрзалізниця» та профспілкою, але колективи бажають більшого. Ми пам’ятаємо, як галузь була на 5 місці за рівнем зарплати. Сьогодні черговий по станції чи складач поїздів отримує менше, ніж працівник супермаркету. Якщо ситуацію кардинально не змінити – будуть вантажі, та не буде кому перевезти», – зауважив голова Ужгородського теркому профспілки Ярослав Афтанас. За його словами, особливо важко втримати кадри на прикордонній території. Так, з Ужгорода, Чопа залізничники їдуть у сусідні країни, де за місяць отримують таку зарплату, як за рік в Україні.

Профспілковий актив схвильований тим, що вантажовідправники та бізнес протидіють планам індексувати тарифи, хоча транспортна складова невисока, а промислова продукція, яку споживає залізнична галузь, тільки за останній рік зросла в ціні в рази, зокрема, вартість металу. За розрахунками фахівців, навіть за умови індексації тарифів на вантажні перевезення кінцева ціна продукції зросте лише на 0,2 відсоткові пункти. Без індексації тарифів у 2017 році ціни на матеріали, паливо, електроенергію, вартість ремонтів основних засобів випереджатимуть індекс тарифів на 51%, з індексацією цей розрив зменшиться до 21%.

«Ми любимо свою професію, хочемо працювати, але масово втрачаємо кадри, які шукають більшого заробітку. З іншого боку, потребуємо негайного оновлення залізничної техніки, адже відповідаємо за безпеку перевезень. Без індексації тарифів не обійтися. Просимо вас як роботодавця донести нашу позицію до всіх, від кого залежить її запровадження», – зазначив голова профспілкової організації моторвагонного депо «Фастів» Іван Безпалий.

Усі вимоги активу профспілки будуть детально проаналізовані, та продовжуватиметься соціальний діалог.

Переглянути фото можна за посиланням.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *