У грудні кияни знизили середню оцінку за роботу столичної адміністрації

У грудні середні оцінки за роботу депутатів міської ради та комунальних служб міста знизилася на 0,1; продовжує падати кількість тих, хто підтримує обраний вектор розвитку Києва – результати щомісячного соціологічного дослідження «Київський омнібус», яке проводить Центр досліджень та комунікацій «Active Group».

Розвиток міста – складний процес, який вимагає кропіткої роботи від тих, хто ним керує. Для того, аби місто повноцінно функціонувало кожного дня, потрібні зусилля всіх служб міста. Чи справляється із цією нелегкою задачею адміністрація Києва, допоможе з’ясувати щомісячне соціологічне дослідження «Київський омнібус».

За роботу чинного міського голови у грудні кияни виставили вдвічі менше «п’ятірок», ніж минулого місяця. Так, у останній місяць року 6% респондентів максимально оцінили роботу Віталія Володимировича та його команди, порівняно із 12,8% у листопаді. Кількість тих, хто оцінює роботу чинного міського голови у 4 бали збільшилася до 22,8%, у листопаді – 16,8%. «Трійку» за роботу Кличка поставили 33,4% респондентів. У грудні 17,2% опитаних киян не вважають, що результат роботи міського голови заслуговує більше, ніж 2 бали. Та 20,7% респондентів «Київського омнібусу» виставили найнижчий бал за роботу столичного мера. Тож, середній бал за роботу чинного міського голови м. Києва у грудні становить 2,8, що на 0,1 менше, ніж минулого місяця.

Провідними оцінками для депутатів міської ради Києва у грудні стали 1, 2 та 3 бали. Так, більшість респондентів (34,7%) оцінили роботу слуг народу в 1 бал. Трохи більше тих, хто оцінює роботу депутатів міської ради на «двійку», у грудні їх часта становила 31,4% від кількості опитаних киян. На «задовільно» народні обранці напрацювали на думку 31% респондентів. А от 4 та 5 балів поставили всього 2,8% та 0,1% учасників «Київського омнібусу» відповідно. Так, середня оцінка за роботу депутатів міської ради Києва продовжує знижуватися, у грудні вона становить 2,0 бали.

Дещо краще виглядає робота комунальних служб Києва в очах мешканців міста. Тож, мінімальний бал за роботу технічних працівників міста поставили 26,2% респондентів. Трішки краще ситуація виглядає на думку 23,7% респондентів, вони за роботу комунальників поставили 2 бали. Проте більшість (41,3%) опитаних вважать, що у грудні оцінити роботу комунальних служб можна у 3 бали. Значно менше тих, хто виставив комунальникам «четвірки», таких у грудні було 8,6%. Зовсім непопулярною була «п’ятірка» серед респондентів «Київського омнібусу», її поставило лише 0,3%. До речі, це є абсолютним рекордом у нашому щомісячному дослідженні. До цього мінімальна кількість «п’ятірок» за роботу комунальників була зафіксована у липні, проте навіть тоді їх було 2,4%. Така ситуація вплинула на середню оцінку за роботу технічних служб міста, у грудні вона становить 2,3.

Як же вплинула робота адміністрації міста на правильність розвитку столиці? Так, 14,6% киян, що взяли участь у соціологічному дослідженні, вважають, що місто розвивається у «правильному напрямку». Такий показник є найменшим, за час проведення «Київських омнібусів». Максимальна кількість (42,6%) тих, хто повністю погоджувалася із вектором розвитку Києва, була зафіксована ще у червні. «Швидше в правильному» відбувається розвиток столиці на думку 21,6% киян. Більше тих, хто все є таки швидше не погоджується із обраним вектором розвитку міста, у рудні таких було 34,1%. «Категорично в неправильному» напрямку рухається Київ на думку 17,2% респондентів.

19 та 20 грудня 1713 респондентів мали змогу відповісти на наші запитання та, тим самим, сформулювати своє ставлення до керівництва міста, оцінивши їх роботу за п’ятибальною системою. Польова фаза дослідження проводилась у Києві компанією «Active Group» останні вихідні кожного місяця в рамках проекту «Київський омнібус». Похибка не перевищує 2,5%. З публічним звітом дослідження можна ознайомитись за посиланням.

Довідка:

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні 2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування на замовлення декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують. В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Джерело: new.activegroup.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *